Måndag

har inte skrivit på ett tag nu men nu jäklar ska jag sätta igång ! :)
Förra veckan på fredagen så klippte jag av mig allt mitt blonda hår och vips så vart jag korthårig och brunhårig igen :) Så nu ska jag spara ut mitt "normala"  hår som är cendre färg ^^ men just nu så ser det bara brunt ut x)
Sen i lördags så var jag och älsklingen och brosan på fest hos en kompis i härnösand ^^ och jag fick en ide om att ringa till anna , en kompis till mig som jag inte har träffat på ett tag , så hon kom till festen och gjorde mig sällskap :D sen bestämde vi att vi alla skulle gå på krogen, och vi hade as bra :D förutom att ingen hade råd att köpa sprit där  -.-' men jag och anna hittade en som bjöd på 1 öl till anna och mig så det var ju kul xD

Sen vart de hemgång till brosan ^^

och nu sitter man på lektion ^^
och på onsdag ska man gå på breaking dawn del 1  med malin :D Läängtar :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0