Fest från i lördags

Nu var det ett tag sen jag skrev :O
Men ska skriva lite nu tänkte jag ^^

i lördags så for man upp till mormor med Tommy & Anna, för att tommy skulle på klassträff med hans gamla klasspolare från gymnasiet, och Anna ville att jag skulle följa med :)

Det var tänkt att jag och anna skulle vara hos mormor och ha en lugn kväll, men vid 10 ringde tommy och sa att han ville att vi skulle komma upp till stugan där dom hade festen, så jag och anna fick åka med mormors lillebror som var så snäll och körde upp oss dit, Åh det var ju inte lite långt upp heller utan det var skidstugan på berget ovanför remsle med brant backe som vi skulle sen GÅ nerför ända ner till krogen!

När vi kom dit så fick jag veta att mitt ex jesper var där -.-'  USCH säger jag bara! Men som tur var så hade jag Anna med mig och tommy och jens och de andra var där, och tommy hade sagt till de andra att jesper inte får vara i närheten av mig, för att jesper är en stor idiot som inte vill låta mig vara ifred.

Men även om dom hade sagt till han att han inte fick röra mig elr vara i närheten så lyssnade han inte som vanligt..
Och han försökte få mig att prata med han och även att han försökte röra mig, och jag med mitt temprament vart ganska förbannad på han när han inte lyssnade att jag inte vill prata med han och att han skulle låta mig vara, jag sa åt han mer än 5 gånger innan jag sa till brosan vad han höll på med, så han fick fan skylla sig sj när de andra skällde ut han för det.

men nog av det nu!  Iaf så hade jag det super kul med anna och tommy och jens och de andra :)
Och sen senare på kvällen så bestämde vi oss för att vi skulle gå på krogen, och en snäll person betalade taxi för oss alla så vi tog oss ner med taxi ^^

Så vi var på krogen och hade det skit kul! :D

var väl hemma hos mormor igen vid 3 på natten :)

Här kommer några bilder från denna kväll!



(Klicka på bilden för att förstora den)



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0