Onsdag

Sitter på skolan och har haft samhällskunskap, tråkigt värre..
men snart är det lunch ^^ och sen efter lunchen blir det foto A :)


Igår var jag & älsklingen hos brosan i utansjö och kollade på hockeyn mellan timrå - modo
det gick inte så bra för timrå men man får hoppas att dom gör det bättre nästa gång :)
Sen när vi skulle hem så körde klabbe om en bil på E4n och den som körde den bilden vart tydligen sur för det,
och låg bak i baken på våran bil ganska länge och till slut vart klabbe irriterad så han skulle köra ifrån den andra bilen, men den jäveln ville fan inte ge upp så han körde efter ändå och klabbe vart då förbannad och tryckte plattan i mattan och körde ifrån han till slut, 
Sen när vi skulle ställa in bilden i garaget så vare en v70i som hade åkt bakom oss till garaget och när vi hade åkt in till parkeringen till garaget så åkte v70n fram och tillbaka 5 gånger förbi garaget :S

så det var en knas dag igår x)
Men men ..


Imorgon är det min och klabbes 2 års dag :D
Tänk att det liksom är 2 år som vi har varit tsm :O
Det är kul och jag hoppas att det blir fler år :)
Han är mitt allt och den personen som jag älskar över allt annat <3






Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0