Fredag

Sitter på skolan och tråkar lite x) igår var det min och älsklingens 2 årsdag :) <3
Idag efter skolan så ska jag & älsklingen följa med hans mamma till vemdalen ^^
Blir kul det :D så blir borta över helgen :)

Så det jag kommer att göra i helgen är att :
Basta & bada kanske.
äta god mat ^^
och bara vara :D

Det kommer bli helt underbart att få komma bort från s-vall ett tag :)

Och jag bara måste säga det att jag älskar min nya design :D
Visst är den fin? - JA! jag tycker det iaf ^^

Och vad finns det mer att säga?
Ja det var en bra fråga, jag har typ sagt det som kommer att hända i helgen,
Så kanske lägger upp 1 till inlägg sen under helgen :)



Så hare bra! :)
För det ska jag iaf :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0